Lista; Drömpojken.

Jag fick lust helt enkelt. Hmm.

Utseende
- Längre än mig (helst 185-195)
- Skägg och/eller fina käkben
- Tatueringar
- Slank men något muskulös
- Inte för hårig

Klädstil (någon av dem eller efter humörklädd som jag)
- Bandtröjor och tighta jeans
- typisk Göteborgare med stor kofta, tighta jeans, converse och för liten mössa ^^
- Eh.. alltså jag känner att så länga han bär tighta jeans är det win ^^....
- mmm. Tighta jeans + valfri överdel.

Personlighet och allt annat sånt
- Är min bästa vän
- Bråkar klart med mig innan sömn
- JÄVLIGT mysig!
- Rolig
- Filmisk (ha matkrig med mig, hångla upp mig och
släng in mig i duschen med kläderna på osv..)
- Ekonomisk
- Naturmänniska
- Chillar också gärna med en film
- Gillar att laga mat mer avancerad än makaroner och falukorv
- Är inte en såndär jobbig typ som köper blommor, smycken
och choklad, utan säger att han älskar mig istället och sånt.
- Går på konserter med mig och hoppar runt som en idiot
med mig om det är den typen av konsert!
- Tar mig på dejter ändå in i döden!
- Försöker alltid att variera vårat liv tillsammans
- Reser runt jorden med mig
- Lär mig köra bil ? haha
- Kan prata om sina känslor
- Är inte allergisk mot djur och vill ha djur
- Kompletterar mig. Är bra på något jag inte kan
och antagligen dålig på något jag är bra på.

Liksom ja.. Det är svårt att ha så mycket krav..
Snygg och mysig om jag ska ställa absoluta KRAV.
Kärlek | |
Upp