Fjärilar i magen igen. Det kan väl jag vara värd.

Åh. Den senaste personen jag var kär i visste inte riktigt vad kärlek var, eller det kanske han gjorde, men han ville nog inte ha den tillräckligt mycket. Jag var så jävla olycklig med T, den senaste, och innan honom var det J och där var det ju ännu värre. Där hade jag dock lite vett, med Je, att dra mig ur efter fyra månader, medans T hann plåga mitt hjärta i nästan två år, och för vad fan då? För inte ett jävla skit egentligen. Jag tror mest att dedär små minnena jag skapat med T som var så filmiskt jävla perfekta kanske fastnade på hornhinnan och gjorde mig bild för de minnena som var mer frekventa, nämligen de när jag grät, skrek, var arg och kände mig ensamast i världen fastän han var tre meter bort. Jag bestämde sist vi sågs att nu är jag fan i mig över denhär jävla människan, och jag har nog egentligen varit det ett bra tag, jag har bara försökt hålla kvar i den personen han var fyra gånger för två år sedan. Den T finns inte kvar. Den T var nog egentligen inte på riktigt heller. Den T var inte ärlig,  visade 2% av sin personlighet och nu när jag vet allt så vet jag att vi aldrig kommer funka.

Så glad att det är över, men ändå har det oroat mig att jag kanske legat med för många
för att förtjäna någon som vill älska mig livet ut. 

Men... 
Jag har träffat någon. R.
Den nya bokstaven som jag hoppas kan fylla denna blogg med mer fint än svagt.
Vi har pratat i en vecka. Hittade varandra på det åh, så ytliga tinder, men vi pratade och kunde liksom inte sluta riktigt. Det var så fint för jag behövde inte ställa frågor för att han skulle svara och HAN oroade sig för att han skrev för mycket, vilket känns helt overkligt och alldeles underbart (och så var det ju såklart inte för mycket). Vi pratade non stop och han fick knappt någon sömn. Så frågade jag om han ville ses och vi bestämde att torsdag (alltså nu i torsdags) skulle fungera bra, eftersom han var ledig på fredag och kunde sova ut. jag var så otroligt nervös, kunde detta bli ännu ett ligga och sen aldrig höras mer? Kunde detta faktiskt bli något mer? Det var längesen det var något mer och jag föreställde mig många scenarion där vi liksom blev kära istället för bara kåta. 

Vi bor på varsin sida om linje 4 och jag åkte till honom för att ta en fika. Jag satt på spårvagnen och kommer inte ihåg när senast jag var så jävla nervös att jag fick kramp i magen och kände mig svimfärdig. Spårvagnen bromsade in vid sin ändhållplats och jag såg honom stå där, med sitt lockiga hår. Nervositeten blev ännu färre. Helvete vad fin han är på riktigt. Hoppade av och gick mot honom, fick en kram och skakade ganska rejält. Jag kommer inte ens ihåg vad vi sa, men vi tog en liten promenad och han gav mig någon cheesy (men urgullig) komplimang för att jag var fin. Vi gick och sen gick vi lite till, satte oss och tog en kaffe på ölhaket som ligger precis där han bor. Drack upp kaffet och bestämde oss ganska snart men även nervöst för att gå upp till honom. Han satte på Evergreys dvd "A night to remember". Vi diskuterade hur bra låtarna var och undrade varför sångaren hade så roliga slingor i håret. Sen vet jag inte men hans arm nuddade min och han frågade om det var okej, jag sa ja, för det är mysigt tycker jag, att bara nudda någon lite. Lite senare la han handen på mitt lår och jag kände hur kinderna rodnade under min foundation. Han frågade om det var okej att han hade handen där och jag sa "Ja, du får göra vad du vill med mig". Och så satt vi där... höll lite på varandra, pratade, fick ögonkontakt och blev lite generade och log mot varandra.. Vi kysstes och log och det kändes så himla perfekt när våra läppar möttes. Vi gick till sängen och strulade omkring i den. Jag drog av hans tröja och drog mina fingrar över hans L-formade ärr som han fått när han transplanterat in en ny lever för tre år sedan. Han kysste mig och jag kände hans stånd på mitt lår. Resten kan man väl lista ut ;). 

Han bjöd på lövbiff, potatis och bea, vi försökte se en film men pratade bort den. Kramades, hånglade och sedan gick vi till sängen igen. Vi är så lika i våra tankar. Tänker kanske lika mycket och ofta. Han frågade om jag ville sova över och det ville jag. Vi bestämde att vi dejtade och bara varandra.

I lördags skulle jag ut med J och hennes V. Innan skrev jag med R och vi bestämde att jag skulle komma förbi innan utgången och krama honom en stund, så det gjorde jag. Han hade köpte pepsi till mig, så jäkla gullig. Vill äta upp honom bara! Imorgon (eller ja.. idag om man ska vara petig) ska vi ses igen och jag ska sova hos honom. 

Jag har en massa känslor inombords och känner mig som fjorton år. Vi skriver pussgubbar och hjärtan till varandra på kik. Jag vill bara bara vara med honom just nu och vi träffades för bara någon dag sen för första gången. 

 

Åh. kan inte sova för att min verklighet är så jäkla fin just nu.
Kärlek | |
Upp